ПРАЦА АПАРАТА КАНЦЭРНА
Адрас: 220701, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск,вул. К. Маркса, 16
Факс: + 375 17 210-44-45
Е-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.
РЭЖЫМ РАБОТЫ
Час працы супрацоўнікаў апарату канцэрна «Белляспаперпрам»— пн-чц з 9.00 да 18.00, пт з 9.00 да 16.45, перапынак — з 13.00 да 13.45, выхадныя — субота, нядзеля.
Тэл. дзяжурнага + 375 17 210-44-45.
Адказная асоба за вядзенне кнігі заўваг і прапаноў - кіраўнік спраў Каледа Мікалай Мікалаевіч, тэл. 203, працуе з 9.00 да 18.00, перапынак з 13.00 да 14.00)
Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў кабінеце 203.
Графік асабістага прыёму грамадзян кіраўнікамі канцэрна «Белляспаперпрам»:
Старшыня канцэрна - Пшонны Аляксандр Аляксандравiч - першая серада месяца з 08.00 да 14.00 (каб. 202, тэл. 8-017-327-44-83)
Намеснік старшыні - Дзікавіцкі Генадзь Мікалаевіч - аўторак з 14.00 да 20.00 (каб. 303, тэл. 8-017-327-15-82)
Намеснік старшыні - Цыбулька Таццяна Аляксандраўна - серада з 14.00 да 20.00 (каб. 302а, тэл. 8-017-327-86-11)
√ АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ
Загад канцэрна "Белляспаперпрам" ад 2019/03/25 №48 "Аб зацвярджэнні пералікаў адміністрацыйных працэдур"(адкрыць / спампаваць)
Загад канцэрна "Белляспаперпрам" ад 16.01.2020 №8 "Аб унясенні змяненняў у пералік адміністрацыйных працэдур" (адкрыць / спампаваць)
Загад канцэрна "Белляспаперпрам" ад 05.06.2020 №74 "Аб выдачы заключэнняў аб прызначэнні тавараў, якія ўвозяцца" (адкрыць /спампаваць)
Звесткі аб назве працэдур, парадак падачы заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, пералікі дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур, тэрміны ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, тэрміны дзеяння даведак і іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, час прыёму, месца знаходжання, нумар службовага тэлефона, прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку, пасады работнікаў канцэрна, якія ажыццяўляюць прыём заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, знаходзяцца ў файлах з пералікамі адміністрацыйных працэдур.
Глядзіце ніжэй:
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца канцэрнам "Белляспаперпрам" у дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў (адкрыць / спампаваць)
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца канцэрнам "Белляспаперпрам" па заявах грамадзян (адкрыць / спампаваць)
Даведкі па вапросах адміністрацыйных працэдур па тэл. +375 17 289-13-63 (Начальнік аддзела прававой і кадравай работы Кулінковіч Аляксей Барысавіч, пак. 217, працуе з 9.00 да 18.00, перапынак з 13.00 да 14.00)
Старонка канцэрна "Белляспаперпрам" на Партале рэйтынгавай адзнакі якасці аказання паслуг і адмінстрацыйных працэдур тут:
Адправіць электроны зварот тут |
Вышэйстаячая арганізацыя: Савет Міністраў Рэспублікі Беларусь
Адрас: 220010, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Савецкая, 11 (Дом урада)
Факс: (017) 222-66-65
Час працы: пан.-пят. з 9.00 да 18.00, перапынак з 13.00 да 14.00, суб., нядз. - выхадныя
Сайт: http://www.government.by/ru/
Асноўныя нарматыўныя прававыя акты па агульных пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур:
►ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ад 28 кастрычніка 2008 года № 433 «Аб асновах адміністрацыйных працэдур» (Змяненні і дапаўненні: Закон Рэспублікі Беларусь ад 13 лiпеня 2012 года № 412-З)
►Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202 "Аб службе" адно акно"
► Пастанова Савета Міністраў ад 17 лютага 2012 г. № 156 "Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўнення ў пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009 г. № 193 і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь"
► Пастанова Савета Міністраў ад 14 ліпеня 2017 г. № 529 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме»
► Банк дадзеных прававой інфармацыі «Адміністрацыйныя працэдуры»
► Адзіны партал электронных паслуг