Старшыня канцэрна "Белляспаперпрам" Міхаіл Касько падчас наведвання ЗП "Мюнікс" ТАА нацэліў кіраўніцтва прадпрыемства больш актыўна займацца маркетынгам на ўнутраным і знешнім рынках.

Прадпрыемства вырабляе розныя віды паперы-асновы санітарна-гігіенічнага прызначэння: папера-аснова з цэлюлозы, папера-аснова з макулатуры, з наступнай перапрацоўкай у спажывецкі фармат: туалетную паперу, сурвэткі, папяровыя ручнікі.

У 2014 годзе прадпрыемства прайшло поўную мадэрнізацыю: устаноўлена новае сучаснае абсталяванне, перанавучаны і набраны высокакваліфікаваны інжынерна-тэхнічны персанал, пашыраны і адладжаны лагістычныя працэсы.

 

 

 

 

    У цяперашні час прадпрыемства прыступіла да новага этапу   мадэрнізацыі. "Удасканальваць тэхналогіі вытворчасці неабходна   пастаянна, каб быць канкурэнтнай і эканамічна эфектыўнай, -   адзначыў Міхаіл Касько. - Вы прынялі гэтае рашэнне своечасова,   галоўнае - не зацягваць з тэрмінамі і загадзя прапрацоўваць   пытанні збыту той прадукцыі, якую вы атрымаеце на абноўленай   вытворчасці".  

     

Прадукцыя санітарна-гігіенічнага прызначэння запатрабаваная заўсёды, але пры гэтым канкурэнцыя ў дадзеным сектары вытворчасці высокая. Для паспяховай працы на рынку неабходна забяспечваць высокую якасць прадукцыі і канкурэнтную цану.

З запускам завода сульфатнай беленай цэлюлозы ў Светлагорску ў беларускіх вытворцаў з'явілася магчымасць адысці ад імпарту сыравіны, не залежаць ад сітуацыі за мяжой. Светлагорскі ЦКК цалкам задавальняе патрэбы мясцовых перапрацоўшчыкаў у цэлюлозе.

    Прадукцыя прадпрыемства добра вядомая беларускаму спажыўцу і     карыстаецца высокім попытам на рынку, у тым ліку за мяжой. У прыватнасці,   цяпер вядуцца пастаўкі ў Вялікабрытанію. Працуе прадпрыемства і на рынках   іншых еўрапейскіх краін.

   Кіраўніцтвам канцэрна пастаўлена задача ажыццяўляць больш актыўную   палітыку ў напрамку павышэння якасці, пашырэння асартыменту выпускаемай   прадукцыі і эфектыўнага маркетынгу.

  Прэс-служба канцэрна "Белляспаперпрам"

08.06.2020 07:48