У рамках партнёрства канцэрна «Белляспаперпрам» і Беларускага дзяржаўнага тэхналагічнага універсітэта па падрыхтоўцы кадраў для лесапрамысловага профілю арганізавана навучанне кіраўнікоў і спецыялістаў прадпрыемстваў асновам маркетынгу.
Цяперашняй вясной на базе Беларускага дзяржаўнага тэхналагічнага універсітэта былі праведзены курсы павышэння кваліфікацыі для кіраўнікоў і спецыялістаў знешнеэканамічных і маркетынгавых службаў арганізацый канцэрна па праграме «Маркетынгавы аналіз прадпрыемствы і спажыўцоў».
Рашэнне арганізаваць дадзеныя курсы было прынята з улікам важнасці пытання рэалізацыі прадукцыі, што вырабляецца дрэваапрацоўчымі і цэлюлозна-папяровымі прадпрыемствамі канцэрна.
Асноўная задача павышэння кваліфікацыі спецыялістаў - павысіць эфектыўнасць працы па збыце прадукцыі і пашырэнню геаграфіі экспарту.
У чэрвені ВНУ набірае яшчэ адну групу спецыялістаў арганізацый канцэрна для навучання па праграме «Прасоўванне тавараў».
У рамках дадзенага курсу будуць прадстаўлены такія тэмы, як планаванне збытавай дзейнасці, тэхналогіі продажаў, маркетынгавыя і рэкламныя камунікацыі, выставачная дзейнасць, праца з інтэрнэт-рэсурсамі, псіхалогія і тыпалогія пакупнікоў і многае іншае.
Акрамя таго, паміж канцэрнам і БДТУ дасягнута дамоўленасць аб адкрыцці ў ВНУ спецыяльнасці перападрыхтоўкі на базе вышэйшай адукацыі «Маркетынг» тэрмінам навучання 18 месяцаў у завочнай форме навучання з прысваеннем кваліфікацыі маркетолаг.
Плануецца пачаць перападрыхтоўку лістападзе 2015 г.
Гэта рашэнне таксама накіравана на тое, каб павысіць прафесіяналізм і ўзровень арганізацыйна-кіраўніцкай дзейнасці кіраўнікоў і спецыялістаў арганізацый канцэрна, што ў сваю чаргу стане асновай для павышэння эфектыўнасці працы, як асобных прадпрыемстваў, так і галіны ў цэлым.