Сёння ў канцэрне «Белляспаперпрам» праходзіць навучальны семінар «Інтэрнэт-маркетынг як эфектыўны інструмент прасоўвання тавараў і паслуг ва ўмовах жорсткай канкурэнцыі».
Арганізатары: канцэрн «Белляспаперпрам», ГП «Беларуская лясная кампанія» Удзельнікі: кіраванне маркетынгу і ЗЭД, прэс-сакратар канцэрна, прадстаўнікі Агенцтва інтэрнэт-маркетынгу «IM Action», Гандлёвага прыватнага унітарнага прадпрыемства «Прэм'ер-гандаль», Рэкламнага агенцтва «Гусараў Груп », ТАА «ТендерКонсалт», намеснікі кіраўнікоў прадпрыемстваў па камерцыйных пытаннях, спецыялісты маркетынгавых службаў прадпрыемстваў.