Мадэрнізацыя беларускіх дрэваапрацоўчых прадпрыемстваў практычна завершана. Цяпер галіне, у якую было ўкладзена каля мільярда еўра, неабходна эфектыўна развівацца і прасоўвацца на рынках - як на ўнутраным, так і на знешніх, павялічваючы валютныя паступлення.
Аднак зрабіць гэта ва ўмовах, хто падае рынкаў вельмі няпроста - неабходная перазагрузка, у першую чаргу, у сферы маркетынгу. Гэта тычыцца ўсёй галіны ў цэлым, і ў першую чаргу продажаў мэблі. Вытворцы і прадаўцы імкнуцца прытрымлівацца трэндам ў маркетынгу, асвойваючы новыя інструменты прасоўвання сваёй прадукцыі і продажаў, аднак большасць з іх знаходзяцца толькі ў пачатку шляху.
Ня новы, але па-ранейшаму эфектыўны інструмент прасоўвання - удзел у выставах. Так, найбуйнейшыя і самыя вядомыя вытворцы і пастаўшчыкі галіны прадставяць сваю прадукцыю на спецыялізаванай выставе-кірмашы "Мэбля-2016", якая адбудзецца ў Мінску 16-20 верасня.
Зрэшты, гэта будзе не толькі прэзентацыя і распродаж новых калекцый. Выстава - гэта цудоўная магчымасць знайсці новых партнёраў. А для маркетолагаў прадпрыемстваў мэблевай галіны - пашырыць свае веды і знайсці адказы на пытанні ў сферы прасоўвання: дзелавая праграма выставы будзе арыентавана менавіта на гэта.
Асновай дзелавой праграмы стане канферэнцыя "Рынак патрабуе перазагрузкі". На працягу трох дзён эксперты ў галіне маркетынгу і PR правядуць серыю майстар-класаў і семінараў, у час якіх пазнаёмяць прысутных з новымі трэндамі ў маркетынгу і варыянтамі прасоўвання на рынках у змяніліся эканамічных умовах.
У прыватнасці, 16 верасня, у першы дзень працы канферэнцыі, будуць разгледжаны пытанні онлайн-маркетынгу і прасоўвання ў сацыяльных сетках. У чацвер, 17 верасня, будзе прысвечаны кіраванню продажамі, а 18 верасня ў рамках мерапрыемства выступяць спецыялісты, якія раскажуць пра трэнды ў афлайнавым маркетынгу. Сярод спікераў - кіраўнікі рэкламных агенцтваў, бізнес-трэнеры, кіраўнікі СМІ і выкладчыкі Бізнес-школы ІПМ.