Арганізацыі канцэрна «Белляспаперпрам» развіваюць уласную тавараправодную сетку. За апошнія два гады ведамасных магазінаў у прадпрыемстваў стала на 20 больш.

У цяперашні час тавараправодная сетка арганізацый канцэрна на тэрыторыі Беларусі ўключае каля 140 крам, якія размешчаны ва ўсіх абласцях рэспублікі, з'яўляюцца складовай часткай рознічнага гандлёвай сеткі і ажыццяўляюць сваю дзейнасць ва ўмовах канкурэнцыі з іншымі суб'ектамі гаспадарання.

У асноўным, гэта крамы вытворцаў мэблі, а таксама прадпрыемстваў холдынгу «Беларускія шпалеры».
Развіццё тавараправоднай сеткі з'яўляецца найбольш дзейсным сродкам прасоўвання прадукцыі для арганізацый канцэрна. У фірмовых крамах, як правіла, маецца больш магчымасцяў прадставіць поўны асартымент вырабляемай прадукцыі, а таксама прадэманстраваць, як уся лінейка мэблі выглядае ў інтэр'ерах.

Гэта заўсёды прыцягвае пакупніка і дазваляе яму зрабіць паспяховы выбар менавіта той мэблі, якая ўпішацца ў яго інтэр'ер.
Акрамя ведамасных і фірменных магазінаў у прадпрыемстваў шмат фірменных секцый у буйных аб'ектах гандлю, якія таксама з'яўляюцца эфектыўным інструментам прасоўвання брэнда і арганізацыі продажаў.

Напрыклад, толькі ў ЗАТ «Холдынгавая кампанія «Пінскдрэў» у рэгіёнах Беларусі функцыянуе каля 200 фірменных секцый.
Даволі шырокую сетку фірменных магазінаў і секцый мае ААТ «Кіруючая кампанія холдынгу "Беларускія шпалеры". Толькі «Мінская абіўная фабрыка» адкрыла ў бягучым годзе каля 30 фірменных секцый.

У цэлым за студзень-верасень 2015 г прадпрыемства канцэрна «Белляспаперпрам» паставілі на ўнутраны рынак рэспублікі 43,7% ад агульнага аб'ёму вырабленай прадукцыі (у тым ліку паслуг) на суму больш за 6,5 трлн. рублёў.