Канцэрн «Белляспаперпрам» у 2015 годзе асвоіў 7 новых рынкаў збыту. Геаграфія экспарту беларускай прадукцыі дрэваапрацоўкі папоўнілася такімі краінамі як В'етнам, Пакістан, Македонія, Харватыя, Ірландыя, Боснія і Герцагавіна, а таксама Кот-д'Івуар.

У Харватыю і Боснію і Герцагавіну пастаўленыя фанера і мэбля, у Пакістан, Македонію і Кот-д'Івуар - папера і кардон, у Ірландыю - драўнянавалакністыя пліты, у В'етнам - лесаматэрыялы.

За студзень-лістапад 2015 года ў гэтыя краіны пастаўлена прадукцыі на 408,4 тыс. даляраў ЗША.
Акрамя таго, адноўленыя і павялічаны аб'ёмы пастаўкі прадукцыі ў Індыю, Афганістан і Егіпет.

За 11 месяцаў 2015 ў Індыю пастаўлена рознай прадукцыі амаль на 305 тыс. дал. (за ўвесь 2013 год у гэтую краіну было адгружана тавараў на 59,5 тыс. дал., у 2014 годзе паставак не было). У Афганістан экспартавана фанеры і драўнянавалакністых пліт на 104,5 тыс. дал. (за ўвесь 2013 была адгружаная толькі фанера на 80,9 тыс. дал., у 2014 годзе паставак прадукцыі не было).

У Егіпет пастаўлена фанера на 440,1 тыс. дал. Апошні раз у гэтую краіну прадукцыя пастаўлялася ў 2012 годзе (шпалеры на суму 11,8 тыс. дал.).

Акрамя асваення новых рынкаў збыту, прадпрыемствы канцэрна істотна нарасцілі аб'ёмы адгрузак ў тыя краіны, з якімі ўжо ўсталяваны трывалыя гандлёва-эканамічныя адносіны. У прыватнасці, экспарт у Іран вырас у 6 разоў да 2,9 млн дал., У Іспанію - у 5 разоў да 225,7 тыс. дал., у ЗША - у 3,2 разы да 2 млн дал., у Італію і Славакію - у 1,3 разы да 1,5 млн дал. і 1,68 дал. адпаведна.

На 14% павялічаныя адгрузкі ў Кітай, амаль на 7% - у Францыю. У цэлым прадпрыемствы канцэрна «Белляспаперпрам» за студзень-лістапад 2015 г. павялічылі долю адгрузак прадукцыі ў краіны далёкага замежжа ў параўнанні з аналагічным перыядам мінулага года на 6,1%.

Калі за 11 месяцаў 2014 доля адгрузак прадукцыі ў краіны па-за СНД у агульным аб'ёме экспарту складала 28,2%, то за аналагічны перыяд 2015 яна дасягнула 34,3%.

Рост адгрузак прадукцыі ў далёкае замежжа забяспечваецца за кошт прыняцця мер па дыверсіфікацыі рынкаў збыту, пошуку новых партнёраў у краінах Усходу і Азіі, а таксама ў шэрагу Еўрапейскіх краін.

Дадзеная праца будзе працягнутая і ў 2016 годзе.